حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

نماینده

باسلام و احترام. فایلهای مربوط به درس سیستمها و حسابداری مدیریت برای همه دوستان ارسال گردید اگر موردی نبود خواهشمندست میل کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.دوستان بزرگوار قرار بود تستها و سئوالات تشریحی فصل خودشون رو برای ما بفرستند لطفا هرچه سریعتر پیگیر قضیه باشید تا برای همه ارسال کنم...

فایلهای درس حسابداری مدیریت:

قیمت گذاری نقل و انتقالات داخلی

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مهندسی مجدد

احتراما تا آخر هفته همه فایلها براتون ارسال می شود از توجه و همراهی شما سپاسگذارم...یاعلی

وفات عمه بزرگوار امام زمان را خدمت ایشان و شیعیان حضرتش تسلیت عرض می کنیم . . .

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است / احترام عشق هم از احترام زینب است
داوری بنگر که در بیدادگاه شهر شام / با حسین همدست گشتن اتهام زینب است
مشت را کرده گره با هیبت و احساس گفت / این حسین فرمانده عالم، امام زینب است

گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است / بعد زهرا رتبه ی برتر مقام زینب است . . .

اعلام نمره درس دولتی

باسلام و درود بر دوستان و چشم انتظاران نمرات ترم یک (((بالاخره تمام شد))) و تمام نمرات اعلام شدند ازتون می خوام با اعلام نمرات خودتون به دوستاتتون بفرمائید معدل شما در چه رنجی است. باتشکر فراوان از همراهان گرانقدر

تعهدات مسئولین صدا و سیما

بعد از حاشیه های ایجاد شده به خاطر انتقادات حجت الاسلام ماندگاری به صدا و سیما و پس از عزل تهیه کننده «سمت خدا» توسط مدیران ارشد صدا و سیما به خاطر این انتقادات، سر انجام پخش «سمت خدا» بعنوان پر مخاطب ترین برنامه مذهبی تاریخ صدا و سیما بعد از ۱۱۵۰ قسمت و بعد از گذشت پنج سال متوقف شد.

لازم به ذکر است، بعد از انتقادات حجت الاسلام ماندگاری در خصوص رویکرد مخرب صدا و سیما در تبلیغات و مسابقات تلویزیونی، سید عبدالحمید رکنی تهیه کننده سمت خدا توسط مدیران صدا و سیما از سمت خود عزل شد و  نیز با خداحافظی شریعتی و کارشناسان مذهبی برنامه، «سمت خدا» بعد از پنج سال پخش مداوم به تعطیلی کشیده شد.

شماره پیامک شبکه ۳:
۳۰۰۰۰۳
در سایت TV3.ir هم می توانید در قسمت ارتباط با ما نظرتون را بنویسید
این هم سایت ارتباط با آقای ضرغامی:
http://hozeriasat.irib.ir/contact2.php

حامدی

دوستان جهت پیگیری نمرات درس بررسی موارد خاص روزیکشنبه ساعت 13.30در دانشگاه حضور داشته باشند

تبریک تبریک تبریک

 ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من یاعلی است
جان من، جانان من، روح و روان من یاعلی است
تا علی (علیه السلام) دارم ندارم کار با غیر علی(علیه السلام)
شکر لله حاصل عمر گران من یاعلی است


ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز مرد بر حضرت مهدی (عجل الله تعالی) وتمامی محبان آن حضرت تبریک و تهنیت باد...یاعلی


یادآوری

تا روز جمعه 26 اردیبهشت همه بزرگوارانیکه می خواهند فایل حسابداری مدیریت رو به استاد تحویل بدهند ارسال کنند برامون تا روی سی دی بریزیم و به استاد تحویل بدهیم...یاعلی

سیستم های اطلاعاتی

لطفا دوستانیکه درس سیستم های اطاعاتی رو دارند هرکسی تستهای آخر فصل خودش رو جواب بده و برای من ارسال کنند تا یا رو ی وبلاگ بذاریم یا به میل های بقیه ارسال کنیم...


یزدانی

هرچه کنی به خود کنی....
گویند که در روزگاران قدیم، درویشی بود که نزدیک دهی زندگی می‌کرد. هرازگاهی به شهر می‌آمد و مردمان شهر، به او نان و غذایی می‌دادند و او از این طریق زندگی می‌کرد. اما در پاسخ به محبت‌های مردم همیشه فقط یک جمله را بیان می‌کرد:
«هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی»
در آن ده مردی بود حسود و خسیس، چندی بود که می‌شنید همه در ده از این بیت معروف درویش سخن می‌گویند.
روزی در جمع دوستانش بحث بر سر این جمله بالا گرفت. مرد به دوستانش گفت: من به همه‌ی شما ثابت خواهم کرد که این حرف درویش درست نیست. به خانه رفت و به زنش گفت که نان خوشمزه‌ای بپزد و خودش در خمیر آن نان، زهری کشنده ریخت. وقتی درویش به ده آمد، مرد آن نان را به درویش داد و درویش مثل همیشه از باب تشکر، جمله‌ی معروف خود را گفت و رفت. مرد زیر لب خنده‌ای موذیانه کرد و گفت: «خواهیم دید!» درویش از ده خارج شد و کنار نهری برای استراحت و صرف ناهار خود که همان نان بود، نشست. چند قدم آن‌طرف‌تر جوانی ناتوان روی زمین افتاده بود. درویش به سمت او رفت و آبی به صورت جوان زد و پرسید که آنجا چه می‌کند؟ جوان گفت: «چند روز پیش راهزنان به من حمله کردند و هر چه داشتم، بردند و حتی لقمه نانی برایم نگذاشتند و چند روز است که من گرسنه هستم.» درویش با مهربانی و عطوفت نانش را به سمت او دراز کرد و گفت: «من زیاد گرسنه نیستم. این مال تو.»
جوان با ولع، شروع به خوردن نان کرد. هنوز چندی نگذشته بود که دست بر شکم نهاد و فریادش به آسمان رفت و گفت: «ای درویش این چه بود که به من دادی.» درویش گفت: «نمی‌دانم این نان را کسی به من داده است.» طولی نکشید که جوان شروع به لرزیدن کرد و زندگی را بدرود گفت. درویش با ناراحتی جوان را به دوش گرفت و به ده برگشت و سراغ آن مرد رفت و گفت: «این نان چه بود که تو به من دادی و من به این جوان دادم، خورد و چنین شد.»
مرد نگاهی به جوان کرد و آه از نهادش برآمد. مرد پسری داشت که چندی پیش برای تجارت به شهر رفته بود و این جوان همان پسر بود!
با آه و ناله جریان را برای درویش تعریف کرد و درویش در پاسخ گفت: ‌
«هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی »

همکاری دوستانه

دوستانیکه می خواهند در طرح خلاصه کردن فصول تئوری حسابداری 2 شرکت کنند لطفا اعلام کنند.

فصل 13 جناب آقای سجادی

فصل 14 نماینده

فصل 4 (زیمرمن)جناب آقای بخشی

فصل 7 (زیمرمن)سرکارخانم یزدانی

برای بقیه فصول هنوز داوطلب پیدا نشده.برای دوستانیکه مثل ما پر مشغله اند این خلاصه ها خیلی مفیده پس دعوتتون میکنم شما هم در این طرح شرکت کنید...

شرایط خلاصه ها:

تایپ شده یا با خطی خوانا و منظم همراه با آراستگی نگارش باشد.

ارسال تا اول خرداد ماه انجام شود.

جمع بندی کامل مبحث بطوریکه منظور و مفهوم مطلب بطور کامل بیان شود.

درصورتیکه جمله ای کلیدی و مهم باشد عین جمله با رجوع مربوطه آورده شود.


 برای دوستانیکه همیشه همراه با جمع بودند سعادت و پیروزی آرزو دارم...یاعلی

واگذاری مدیریت وبلاگ برای مدت معین

با تبریک روز بزرگ 13رجب و تولد مولی الموحدین برآن شدم از این پس برای مدتی مدیریت وبلاگ رو واگذار کنم به جناب آقای بخشی و سرکار خانم کلیمی از همکاری و مشارکت این دوستان سپاسگذارم. اما دوستان می توانند همچنان به میل بنده متن های خودشون رو ارسال کنند تا با هماهنگی و نظراین دو بزرگوار متن رو بذاریم...از توجه و همراهی شما همچنان متشکرم...یاعلی

اعلام نمره درس موارد خاص

باسلام و عرض خسته نباشید برای همه دوستانیکه زحمت کشیدند و با جناب دکتر صالحی صحبت کردند و امید دادند برای تغییر نمره ها...کسی از دوستان نمره اش تغییر کرده؟؟؟کسی افتاده؟؟؟ 


تبریک تبریک تبریک

برخیز به شادى، گه برخاستن است

 چون شادى امشب ز گنه تاختن است

امشب شب میلاد تقى هست و شب

عیدى ز جواد و اهل بیت خواستن است

 

امام جواد(علیه السلام): افزونی نعمت از جانب خداوند بریده نشود تا شکرگزاری از سوی بندگان بریده شود.

ولادت جواد الائمه برشما مبارک باد

کریمی

قیمتهای آزادِ آزادِ آزاد ،

مردم را اسیرِ اسیرِ اسیر میکنند ...

این روزها حتی به آزادی بدبین گشته ام ...

اسارت آنقدرها هم بد نیست

کاش قیمت ها اسیر بمانند ...

بنزین آزاد

به مناسبت 13 رجب

سلام.دوستان بزرگواریکه متقاضی بلیط سینما هستند لطفا تا روز یکشنبه ثبت نام کنند...


روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه (4عصر) سینما هویزه مخصوص آقایان بهای بلیط 3800تومان 500 تومان هدیه نماینده یکنفر همراهی نیز شامل تخفیف و هدیه میشود...


روز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه (4عصر) سینما هویزه مخصوص خانم ها بجز دوستان خوابگاهی همراهی یکنفر شامل این تخفیف و هدیه می شود و دوستان خوابگاهی می توانند تا 3 نفر را دعوت کنند...


همه دوستان جهت ثبت نام به جناب آقای حامدی مسئول فرهنگی گروه آموزش محور و در صورت پیشنهاد و یا گزینه بهتر به سرکار خانم صلاحی سخنگوی گروه مراجعه کنند...یاعلی