حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

تبریک تولد

تمام ما آدمها بغیر از روز تولدمون، یکروزهای دیگه ای هم متولد میشیم زمانهایی که با انتخاب های درستمون مسیر زندگیمون رو تغییر میدیم زمانیکه بیدار میشیم و احساس میکنیم ای کاش زودتر بیدار شده بودیم نمی دونم شاید نظر شما این نباشه، اما به نظر من زمانیکه انسان تصمیم میگیره عبد خدای خودش باشه با تمام وجود یعنی دوباره متولد شده، وقتی یک خانم هم تصمیم  میگیره با تمام وجود به خدای خودش لبیک بگه و حجابش رو رعایت کنه یعنی متولد شده...خانم صمدی ما هم این لبیک رو گفت و حجاب رو انتخاب کرد، ان شالله دانشگاه باشه محل رسیدن به معبود برای همه ما...من از طرف همه بچه های کلاس بهت تبریک میگم و امیدوارم از وسوسه های شیطان در امان باشی و راهت رو ادامه بدی دوست عزیزم


پیشنهاد

دوستان بزرگوار ترم  یک و دو ،  من پیشنهاد میکنم یک نماینده داشته باشید تا دروسی رو که انتخاب می کنید رو از طریق ایمیل یا همین وبلاگ قسمت تماس با من، اعلام کنید تا فایل های مربوطه رو هم به روز کنم و براتون تو صفحه نخست بگذارم. امیدوارم بتونیم (من و همکلاسی های بزرگوارم ) کمکی کنیم تا مسیر شیرین درس خواندن رو راحت تر بپیمایید. با آرزوی موفقیت . یاعلی

تسلیت...

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
اِنّا ِلله وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون(۱)

 فاجعه‌ی مصیبت‌بار منا که در آن جمع کثیری از ضیوف‌الرّحمان و مؤمنانِ مهاجر الی‌الله از کشورهای گوناگون جان باختند، اندوهی بزرگ در جهان اسلام پدید آورده و عید آنان را عزا کرده است. در میهن عزیز ما نیز ده‌ها خانواده که مشتاقانه در انتظار عزیزان حج‌گزار خود بودند، اکنون به عزای آنان نشسته‌اند.با قلبی سرشار از غم و همدردی با مصیبت‌دیدگان، این حادثه‌ی اندوه‌بار را به روح مطهّر حضرت رسول اعظم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) و به ساحت مقدّس ولیّ‌الله‌الاعظم حضرت صاحب‌الزّمان (ارواحنا فداه) که صاحب‌عزای اصلی است و به همه‌ی بازماندگان و عزاداران در سراسر جهان اسلام بویژه در ایران عزیز تسلیت عرض میکنیم و رحمت خاصّه‌ی خداوند غفور و رحیم و شکور را برای این میهمانان گرامی‌اش و شفای عاجل آسیب‌دیدگان و مجروحان را از درگاه عطوفتش مسئلت مینماییم...

تسلیت به پیشگاه امام زمان عج الله تعالی فرجه و مسلمانان جهان

آخرین نوشته محسن  حاجی حسنی در وبلاگش؛ قرآن، من شرمنده توام

روایتی از آخرین دل‌نوشته محسن حاجی‌ حسنی برای قرآن کریم


"قرآن، من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود، همه از من می‌پرسند چه کسی مرده است؟ چه غفلت بزرگی که می‌پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است...

قرآن، از تو شرمنده‌ام اگر تو را از یک نسخه عملی به افسانه‌ای موزه‌نشین مبدل کرده‌ام. یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی برنج نوشته و یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی فرش نوشته است. یکی ذوق می‌کند که تو را بر طلا نوشته و یکی ذوق می‌کند که تو را بر کوچک‌ترین قطع ممکن منتشر کرده است..."

"قرآن، از تو شرمنده‌ام؛ حتی آنان که تو را می‌خوانند و تو را می‌شنوند، آن‌چنان به پایت می‌نشینند که خلایق به پای موسیقی هر‌ روزه نشسته‌اند. اگر چند آیه از تو‌را بخوانند، مستمعین فریاد می‌زنند احسنت..! گویی مسابقه نفس است.

قرآن، من شرمنده‌ام اگر به یک فستیوال مبدل شده‌ای حفظ کردن تو با شماره صفحه، خواندن تو از آخر به اول یک معرفت است یا رکوردگیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کردند، حفظ کنی تا این‌چنین تو را اسباب مسابقات هوش ندانند.

خوشابه‌حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو؛ آنان که وقتی تو را می‌خوانند، چنان حظ می‌کنند که گویی قرآن همین حالا بر ایشان نازل شده است.

آنچه ما با قرآن کرده‌ایم، تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیده‌ایم."