حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

تبریک تبریک تبریک

 ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من یاعلی است
جان من، جانان من، روح و روان من یاعلی است
تا علی (علیه السلام) دارم ندارم کار با غیر علی(علیه السلام)
شکر لله حاصل عمر گران من یاعلی است


ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز مرد بر حضرت مهدی (عجل الله تعالی) وتمامی محبان آن حضرت تبریک و تهنیت باد...یاعلی


نظرات 7 + ارسال نظر
شاهیده چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 10:50

عیدتون مبارک
تبریک مخصوص واسه پدر عزیز و دوست داشتنی خودم که به اندازه دنیا دوستش دارم.

کلیمی سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 22:09

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

رفیع زاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 21:16

شکر خدا که نام علی(ع) در اذان ماست
ما شیعه ایم و عشق علی(ع) هم از آن ماست

ذکر علی(ع) عبادت مختص شیعه است
این اسم اعظم است که ورد زبان ماست

با هر نفس علی(ع) شده ذکر لبم مدام
این "یا علی(ع) " همیشه رفیق لبان ماست

از "یا علی(ع) " زبان و دهان خسته کی شود؟
اصلا زبان برای همین در دهان ماست

دنیا و آخرت بخدا نیست جز علی(ع)
بغض علی(ع) جهنم و حُبش جنان ماست

ما را گمان کنم ز علی(ع) آفریده اند
عشقش سرشته در گل ما ، بند جان ماست

ما شیعه زاده ایم ، خدا را هزار شکر
این شیعه زادگی شرف خاندان ماست

ما عاشق علی(ع) شده ایم و بدون شک
این هم ز پاکدامنی مادران ماست

ما را چکار غیر علی(ع) را؟؟ فقط علی(ع)
آری علی(ع) علی(ع) بخدا آب و نان ماست

پیرم که سایه اش همه دم مستدام گفت
عشق علی(ع) همیشه و هرجا نشان ماست

(شاعر: محمد هاشم مصطفوی)

frind سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41

شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است
گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

رفیع زاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 20:03

گویند حریم کعبه ، در داشته است

از سیزده رجب، خبر داشته است

از شدت اشتیاق دیدار علی (علیه السلام)

دیوار حرم، شکاف برداشته است

میلاد با سعادت امیرالمومنین علی بن ابیطالب(علیه السلام) که روز پدر نامگذاری شده است، بر تمام شیعیان به خصوص پدران و مردان مسلمان جهان هستی مبارک.

vahidi دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:53

میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف

والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد . . .

نماینده دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 15:54

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد