حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

چه خبر از دوستان...

باسلام و احترام. دوستان بزرگوار حال و احوالات شما خوب هست در دوری از درس و دانشگاه و همکلاسی هاو...

دکتر صالحی بزرگوار رفتند مسافرت ودکتر موسوی هم همینطور اینکه این دو بزرگوا رکجا رفتند و چه می کنند خبر ندارم این خبرها هم از دوستان دیگه جهت پیگیریهای جناب آقای حامدی صورت گرفته شما سمینار خودتون رو به کجا رسوندید؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 16:37

دکتر موسوی نمرات زد

وحیدی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 19:11

با سلام.امیدوارم ایام به کام باشه.من 4 شنبه پیش استاد موسوی بودم و برای مقاله رفته بودم.اما ایشون انقد سرشون شلوغ بود ک جواب درست ندادند و گفتند ک تلفنی تماس بگیرم.کارهای مقاله من ک هنوز تموم نشده. اگه خبری شد لطفا دوستان خبر رسانی کنند.با تشکر از همه دوستان.

[ بدون نام ] شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 16:51

سلام دوستان امیدوارم تعطیلات تابستونی به همگی خوش گذشته باشه. من این هفته مقالم کامل می شود. دوستان اگه تمایل دارن با هم مقاله ها رو تحویل بدیم یا مطلب دیگه ای هست عنوان کنند.با تشکر

سلام.معرفی میکردید خودتون رو خوشحال میشدیم با یک فرد فعال آشنا بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد