حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

مناظره استاد و دانشجو پس از دیدن نمره پایان ترم...خ.یزدانی


گفتم غمم فزون است                             ****     گفتا زمن چه آید ؟

گفتم که نمره ام ده                                 ****      گفتا زمن نیاید

گفتم که نمره دادن بسیار سهل آید            ****      گفتا ز ما اساتید این کار کمتر آید

گفتم کرم نمایید من را کنید شما شاد        ****      گفتا که خوش خیالی کی وقت آن بیاید

گفتم که نمره ی هفت بدبخت عالمم کرد     ****      گفتا که گر برای آن هم زیادت آید

گفتم خوشا دهی که دست شما دهد آن    ****      گفتا تو کوشش کن کو وقت آن برآید

گفتم دل رحیمت کی قصد رحم دارد ؟         ****      گفتا نگوی با کس تا وقت آن برآید ...

 

به امید اینکه هیچ دانشجویی نیازمند نمره اساتید نباشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ali دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:19 http://puma-templates.ir

سلام وبلاگ خوبی داری :)
ب وب منم سربزن ما قالبای مینیمال و ساده میزنیم ک مطمئنم ازشون خوشت میاد! در ضمن بخوای برات قالب حرفه ای هم با قیمت کم میسازیم، هرکدوم از قالبارم بخوای به سیستم مورد نظرت تبدیل می کنیم!
راستی میای تبادل لینک؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد