حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

التماس دعا


اعمال شب بیست و یکم

فضیلتش زیادتر از شب نوزدهم است و باید اعمال آن شب را از غسل و احیاء و زیارت و نماز هفت قُل هُوَالله و قرآن بر سر گرفتن و صد رکعت نماز و دعاى جوشن کبیر و غیرها در این شب به عمل آورد و در روایات تاکید شده در غسل و احیاء و جدّ و جهد در عبادت در این شب و شب بیست و سیّم و آنکه شب قدر یکى از این دو شب است و در چند روایت است که از معصوم سؤال کردند که معیّن فرمایید که شب قدر کدامیک از این دو شب است تعیین نکردند بلکه فرمودند ما اَیْسَرَ لَیْلَتَیْنِ فیما تَطْلُبُ یا آنکه فرمودند ما عَلیْکَ اَنْ تَفعَلَ خیرا فى لَیلَتَیْنِ و نَحْوُ ذلِکَ وَقالَ شَیْخُنَا الصَّدُوق فیما اَمْلى عَلَى الْمَشایِخِ فى مَجْلِسٍ واحِدٍ مِنْ مَذْهَبِ الاِْمامِیَّةِ وَ مَنْ اَحْیى هاتَیْنِ اللَّیْلَتَیْنِ بِمُذاکَرَةِ الْعِلْمِ فَهُوَ اَفْضَلُ

نظرات 1 + ارسال نظر
علیمیرزایی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 10:35

بزرگی می گفت شروع سال نوی دل مؤمن از شب قدر رقم می خورد... وبرای اینکه خداوند همه اشتباهات او را عفو کند بگوید خداوندا از تمام بدی هایی که بندگان تو در حق من کردند و حقی بر گردن من دارند گذشتم و تو به واسطه این عمل من از تمام گناهان و اشتباهات من بگذر...سال خوبی رو براتون آرزو میکنم یادمون باشه بهترین ها رو برای همدیگر و خودمون بخوایم...اگر یاد نداریم دعا کنیم خساست به خرج ندهیم به امام زمان عج الله توسل کنیم و بگوییم یا مولای من، شما برای من بهترین ها رو از خداوند رحیم بخواهید...از همه شما بزرگواران التماس دعا دارم...یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد