حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

فایل های درس سمینار2

باسلام .لطفا  فایل ارائه خود را، بصورتpdf هرچه سریعتر ارسال کنید.باتشکر


     ارائه خانم صلاحی  ارائه خانم کلیمی ارائه خودم   ارائه خانم سورمه     ارائه خانم براتی      ارائه آقای بخشی              ارائه آقای سجادی ارائه آقای وحیدی    ارائه خانم بهشتی                              


نظرات 6 + ارسال نظر
y.m یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:27

ابن فراموشی بهاره دیگه چطور ممکنه !!!!!!!!!!
میشه آخه بهاره رو فراموش کرد .حالا اون هیچی مقاله به اون خوبی استاد رو چطور فراموش کردی خ علی میرزایی !!!!!!
:)))))

بله درسته

کلیمی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 16:14

ممنون از لطفت
فایل رو میل کردم واست.

B.B پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 14:03

حالا خوبه بقیه یادشون هست !!! ای روزگار
اینم از رفیق

بخشی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 15:07

با سلام پس ارایه خانم بهشتی ( مقاله استاد ) چه شد ؟ حذف شده است ؟

سلام.خیر ، طبق معمول ایشون رو یادم رفت.ممنون از تذکرشما

y.m سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 12:53

من چی ارسال کنم .در جریانید که

هیچ فقط امیدوارم دوستان دیگر...

z.sh سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:21

من فایل مقاله رو دو روز پیش واست میل کردم عزیزم....

دریافت شد، ممنون.یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد