حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

اطلاعیه 2

باتوجه به مقارن شدن تولد سرکار خانم بهشتی با ایام فاطمی این تولد به وعده ای دیگر موکول می شود و از همه دوستان عذر خواهیم.در اسرع وقت مکان و زمان جشن تولد ایشان اطلاع رسانی میشود...باتشکر

نظرات 9 + ارسال نظر
y.m شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 23:41

امروز داشتم روزنامه میخواندم لیست سفر های نوروزی داشت با قیمت گفتم سوپرایزت کنم .ببین کدوم رو میخوای
1- سفر 10 روزه برزیل 70 م تومان
2- سفر کنیا و افریقای جنوبی 50 م تومان
3-اسپانیا و پرتغال 17 م تومان
4-ترکیه 5 م تومان
5- یک روز نیشابور از طرف دانشگاه 5000 تومان :))))
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخری رو برات نام نویسی کردم :)))))
چون هرکی ندونه من و آزاده که خبر داریم چقدر دوست داری بری نیشابور .

B.B دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 11:40

مهدیه جون گفته باشم من کمتر از تولد تو کشتی 3000 نفری تو دریای خلیج فارس قبول ندارم

y.m شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 20:06

خواهش میکنم بهاره جان .این رو هم متذکر شو که آزاده همش ایده های منو تو هوا میزنه :))))))
یک ایده خوب برای تولدت دارم بذار عید بشه .
عکست هم بده بزارن دیگه .

مملی شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 09:39

شماها رفتید درس بخونید مثلا؟

B.B جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 16:49

کاذب نیست قربونت بشم واقعییه
من اول اعتماد به نفس بودم بعد دست و پا در آوردم

z.sh جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 10:13

بهاره جون تولدت مبارک
چه کیک خوشگلی
خاله جون ممنون که حواست به همه هست

B.B پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 20:30

قربونت بشم مهدیه جون با این ایده هات
هفته دبگه میارم از نزدیک ببینی ،وقتی ببینی عاشق بچگی م میشی بس که خوشکل و بانمک بودم

اعتماد به نفس کاذبت منو کشته سرکارخانم بهشتی...

y.m چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 19:36

تولدت مبارک بهاره .یک عکس از دوران کودکیت بفرست بذارن تو وبلاگ ،با اون دورانت هم آشنایی پیدا کنیم:))

B.B چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 18:42

مر30 عزیزم همین تبریک خشک و خالی هم قبوله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد