حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

تبریک روز حسابدار(یزدانی)

عِلم سرمایه هَسْتیست نَه گنج زَر و مال                        روح  باید که  از این  راه توانگر  گردد.

آدمهای خاکی مثل زمین استهلاک ناپذیرند . رفاقت با آنان گرچه با ارزشترین دارایی نامشهود ترازنامه ام است ، ولی ثبتشان نمی کنم . نه بخاطر عدم تطابق با استانداردهای حسابداری ، بخاطر اینکه در ترازنامه ی قلبم به گونه ای ثبت شده اند که هیچ پایان دوره ای مرا مجبور به بستن حساب آنان نمیکند ……..
هفته حسابدار مبارک
روزتون مبارک همکاران عزیز امیدوارم تمام ارقامتون تراز باشه و با هیچ کسری ای مواجه نباشید .
نظرات 3 + ارسال نظر
y.m دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 19:53

قال خانم بهشتی ...
پشت هر کسب و کار موفقی یک حــــــــــــــــــسـابدار موفق است,
:)

B.B یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 22:30

پشت هر کسب و کار موفقی یک حــــــــــــــــــسـابدار موفق است,

روز حسابدار رو به همه حسابدارهای کلاس تبریک میگم.
و ب خودم که تنها حسابرس کلاس هستم

h-k یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 14:19

۱۵ آذر روز حسابدار رو به حسابداران کهنه کار،موفق،بالقوه مثل خودم و جامعه دانشگاهی تبریک عرض میکنم. با آرزوی موفقیت در پناه خدای حسابگر و حسابرس باشید.

چه فروتن و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد