حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

شهادت مظلومانه جوانترین شمع هدایت و نهمین بحر کرامت، تسلیت باد


امام جواد (علیه السلام) :
تا هنگامی که سپاسگذاری بندگان ادامه دارد افزایش نعمت های خداوند قطع نمیشود.


نفرین بر آن محرم نامحرم                              که زهر جفا را نه در جام تو که در کام ما ریخت
آه! ای خورشید عشق                ای مولای جوان من                          چه زود غروب کردی!


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 00:43

آقا جان...امام رضا....یا امام رئوف تسلیت عرض می کنم.

بجای عکس نام امام صادق (جعفربن محمد الصادق)٬ عکس نام امام جواد(ع) یا مثلا عکس حرم کاظمین رو میذاشتین خیلی با ربط تر بودا.....
لطفا در این حد دیگه سوتی ندین.متاسفانه از سوتی تون خندم گرفت.

سلام دوست بزرگوارم
1)ورودت رو به وبلاگ گرامی میدارم و ازتون تشکر میکنم نظر دادید.
2)شاید گاهی این اشتباهات به چند دلیل باشد:
*همه ائمه هدی از یک نور واحد هستند پس خیلی نگران نباشید
**شاید کسی که گذاشته تصویر رو، شبش تا صبح برای دوستانش مقاله دانلود می کرده؟؟؟
*** شاید محکی باشه برای شناسایی دوست و دشمن آدم، دوست تذکر میده و جوش میزنه دشمن میخنده؟؟؟نه؟؟؟
3)مایه مباهات من است که باعث شدم لبخند روی لب شما بشینه...
بازهم ازتون تشکر میکنم و امیدوارم با نظرات بیشتر وبلاگ ما رو گرم بفرمائید...یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد