حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

تبریک


نظرات 3 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 08:12

عرض سلام و احترام ویژه به حضور آقای رفیع زاده
از اینکه واسطه ی فیض بر درگاه الهی بودید ممنونم،تواضع بی حد شما در میان موج کلمات ارادت آمیزتان بنده را تا درگاه الهی شرمنده ساخت، امایادتان رفته که بنده ی عاصی شاگرد کلاس درس ادب و انسانیت شما بودم و همین خصلت شما حقیر را پایبند حق شاگرد و استادی نمود.
خانم علیمیرزایی(زید عزه)
از اینکه همراهی نفس حق تان به درگا باری تعالی حیاتی دوباره به بنده بخشید بسیار سپاسگزارم و از اینکه متن ساده و سراسر ارادت برادر معزز و گرامی آقای رفیع زاده را در معرض دیدگان قرار دادید، بسیار قدردان می باشم و از صمیم جان دعایی همراه با سلامتی و سربلندی را بدرقه ی زندگی تان می نمایم.
اجرکم عندالله
یاعلی

شاهیده یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 12:29

سلام
عیدتون مبارک
دوستانی که سعادت دارند و تو این روزا به حرم مطهر مشرف میشن مارو هم از دعای خیرشون بهره مند کنن.ممنون
التماس دعا

رفیع زاده یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 09:38

صبح شد،صبحی پر از شادی
هوا بسیار خوب،نمی دانم شاید هم هوای دله من خوب بود که صبح روز تولدش چشمم به گنبد طلاش منور شد
اما چه حیف که دل نگرانی دارم بسیار شدید
عزیزی در بستر دارم و دلم خون می شود از حال زارش!
او استاد من است و آرزوی سلامتی استاد برای هر شاگردی وظیفه است
یا امام رضا مانند همیشه که اولین قسم سر زبون من و همه بچه مشهدیا هستی قسمت می دهم واسطه شوی به بزرگی ات نزد خالق یکتا که عزیز و استاد من و همچنین تمام مریضان هر چه سریع تر سلامتی کامل خود را باز یابند
تقدیم به استادم یاس که بابت مشکل تنفسی در بستر بیماری هستند،التماس دعا

سلام. از طرف همه بچه های وبلاگ آرزوی سلامتی میکنم وامیدوارم زودتر حالشون خوب بشه...یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد