حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

نمایی از خانه خانم یزدانی

نظرات 25 + ارسال نظر
y.m پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 08:19

من به جناب "M" توصیه دوستانه میکنم با سرکا خانم "B.B" ما کل کل نکنه .
:)))))))

B.B دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:27

اولن منظورم از مجید جان،
اون مجید جان دلبندم تو سیب خنده بود، که همش کلمه ها رو اشتباه میگفت
اگه دهه 60 تی باشی؛ ندیده باشی ؛یا یادت رفته باشه که
دیگه واویلا ...( کلا بهت ناامید شدم دانشجو ارشد باشی)
خوبِ والا برادر، من میرم رو منبر ؟؟؟ ی سوزن به نظرات
ی .... به نظرای بقیه !!!!
در مورد نکته "نغ " که اشاره فرمودید باید یادآوری کنم که من دو دق ای میام تو وبلاگ سریع میپرم بیرون حوصله فک کردن و غلط درست نوشتنم نداررررررررررررم !!
البته باید بگم که چون "نِق زدن" خیلی کاربرد داره براتون خوب بلدددددددددین هااااااااا !!! نه که زرنگ باشین !!!

دوست خوبم خواهشمندم از طرف شما این بحث جمع بشه و تموم خوشحال میشم اگر همفکری کنید و در مورد درس بحث شود...یاعلی

M شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 17:26

B.B ------»
اول منظورت از اینکه منو 'مجید' خطاب میکنی چیه؟ برگ میندازی که مطمئن شی مثلا 'مجید'نامی هستم یا نه؟؟! بابا بیخیال
«اسم ها مهم نیستند؛ حرف ها مهم اند....»! من همون "M" هستم...
اما بحث درمورد "قُرررررر" که ماشالا رفتی رو منبر! و میخوای زبان و ادبیات فارسی مارو تقویت کنی.... (هرچند میدونم به شوخی میگی٬ولی یه توضیح کوچولو:
منم میخواستم بنویسم "قُر" منتها اشتباهی حرف "ف" رو زدم؛آدم جائزالخطاست خب!(رو کیبورد "ف" و "ق" کنار همن.اشتباه تایپی!) ولی خیلی جالبه که شما خودت وقتی میخوای "قُر" رو به من یاد بدی میگی:
؛؛؛؛به کسی که زیاد نغ میرنه ، میگن قُر قُرو؛؛؛ !!!!!!!!
چی؟؟ "نغ" میزنه؟؟؟؟؟!!!! کجای دنیا "نِق" رو با غین مینویسن استادِ ادبیات؟؟؟!! آخه رو کیبورد هم غین و قاف کنار هم نیستن که بتونیم فرض کنیم!اشتباه تایپی بوده٬همچین به نظر میاد اشکال از پایست!! دیگه ببخشید...!
بابت وبلاگ هم ممنون٬ ایشالا (اگه) اُکی شد در خدمتیم

B.B چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:17

مجید جان قرُ ، قُررر ، قُررررر
به کسی که زیاد نغ میرنه ، میگن قُر قُرو البته بلا نسبت شما !!!!!
فرررر هم به فٍر فٍره میگن !!! اون که بچه بودی فوت میکردی ، فٍرررررررررررررررررر میخورد ،یادته مجید جان فر فره !!!
(( آدرس وبلاگتوون بگین خوشحال میشیم بنظریم ))

M چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 16:56

y.m -------»
نه.....؛ بقیه عکسارو نذارن لطفا....
من دیگه هیچ مسئولیتی در قبال محتوای عکسها قبول نمیکنم. کاری هم نداشته باشیم سنگین تریم...

از شما بعیده دوستم...

M چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 05:40

خانمِ B.B ...
فرررررر زدن نمیدونم چیه.
اون متنه هم یادم رفت با اسم بفرستم ولی با متن قبلیش که فرستادمو درج شده بود٬تو یه روز و تو یه تایم بود تقریبا.مشخصأ ادبیات رو هم عوض نکرده بودم.شما خیلی زحمت کشیدین واقعا که تشخیص دادین منم... ماشالا باید گفت به اینهمه نبوغ! نه واقعا از کجا فهمیدین؟؟!
در رابطه با دوستی با مدیر وبلاگ هم......مگه حالا کسی دشمنه؟ مدیر شدن دردسر داره و شایسته هست نظرات مختلف رو بشنوه.که به نظر دارن این کار رو میکنن

M چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 05:36

آقای رفیع زاده....
راستش وبلاگمون رو با یکی دوتا دیگه از دوستامون اداره میکنیم و یه نموره خیلی کم یه ذره خیلی کوچولو جنبه خصوصی تر داره و گاها فاتحه ی همو میخونیم اونجا.چون یوزر پسوردش دست یه نفر نیست...همه(3نفر)توش اعمال قدرت داریم! فضاش کلا با این وبلاگ متفاوته.ببخشید بازم. اگه بشه اون2تا دیگرو هماهنگ کنم چشم درخدمت هستیم...!(به هرحال ما هم اندک آبرویی داریم......!!)

y.m سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 20:11

چه کرده این "M" !!!!!!
میگم خ علی میرزایی بقیه عکسا رو هم بذار از نظراتشون استفاده کنیم.

B.B سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 13:23

1- همش تقصیر خ یزدانی که تو همچین خونه هایی زندگی میکنن ؟؟؟؟
2- آقا یا خانووم ^^M^^ کلا در حال قُررررررر زدنی !!! ی نیگاه به نظراتت بنداز !!!
3- متن سخته هم اصلن سخت نبود !! ولی تابلو بود کار
^^M^^ بوده!!!
4- لدددددفن با مدیر وبلاگ دوست باشین

rafizade دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:18

salam
dust aziz m mishe adres veblagetuno bedin ma ham ye sar bezanim vA AZ TAJROBIAT hazrat ali estefade konim

آقای رفیع زاده!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 19:33

این متن یکم سخته ببخشید:
ادمینی که 'پاسخ' میذاره٬ " چجوریه" که درجا پاسخه خودش به تک-نظره مارو میذاره٬بد که ما هم پاسخه پاسخش به پاسخ خودمون رو گذاشتیمو درج هم کرد و پشتبندش پاسخ جدیدی به پاسخه جدیده ما داد و مارو کن فیکون کرد؛ اونوقت میاد پاسخه پاسخ خودش که جدید بوده و مارو کن فیکون کردرو دوباره حذف میکنه و پاسخه پاسخ جدید مارو میذاره؟ خب اونارو حذف میکنی اینارم حذف کن دیگه باانصاف! ما که دنبال پاسخگویی نیستیم!! کُلّش باهم نباشه بهتره ما هم به این راضی تریم والا.
ما همون اول فقط یک نظر گذاشتیم. نمیدونستیم کار به این جاها کشیده میشه :-)
بهرحال اگه عامله سوءتفاهم ازین طرف بوده ببخشید! وبلاگتون خیلی خوبه

M دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 18:49

B.B ---»

عمرأ اگه بفرسته.
(فکر می کردم خیلی تابلوأند ولی گویا خوشبختانه 'نیستند'! پس همون بی خیال.منم نباید بازگو میکردم؛ 'خ .....' هم نباید درج میکردند!

B.B یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 08:19

به____^ M ^
که تازه به جمع نظردهنده ها + شده :
شما بگووو من به خ ..... میسپارم خصوصی برا من نمایش بده و دیگه هم عکسهای < بووووووووووووووق > نزارن !!!!!!


نکته دوم اینکه آآآآآآقا ما هر دفعه باید به انتهای صفحه مراجعه کنیم و صدا قطع کن را بفشاریم ؟؟؟؟؟؟

M شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 17:46

B.B ---» چه فایده؟ بگمم درج نمیشه...


درجم بشه نمیگن چه دقیقه٬ میگن چه بی ادبه. نخواستیم اصلا

y.m چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 08:31

نه بهاره جان اتاق آقای سجادی بناید اینقدر کتاب داشته باشه ایشون نخونده درساش خوبه.بیشتر به اتاق خ علی میرزایی میخوره .
حالا هرکی از این اتاق ها داره خبر بده همگی از کتاباش استفاده کنیم جای دوری نمیره.

B.B دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 16:33

اون دوتا سفیدا هم نع گاون نع ببئی !! کفش نوزادی مال ننی صاحب اتاقه !!!

B.B دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 16:19

آقا میشه نکات منکراتی شو بگین ؟؟؟؟؟
من هر چی دقت کردم پیدا نکردم !!!!
اگه اتاق ی آقاست شک نکن که اتاق آ سجادیه !!!

M یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 23:18

سوءتفاهم نشه. نگفتم آهنگتون بده (یاخوب. درمورد محتوا٬متن٬خواننده٬و....کلا نوع آهنگ ها یا مداحی ها٬ هیچ قضاوتی از طرف من نبود که بد هست یا خوب)٬ در جریان محتوای آهنگتون هم هستم.
من فقط منظورم این بود که فردی که سایت رو باز میکنه 2راه بیشتر براش نذاشتین: یا باید حتما آهنگ یا مداحی رو سایت رو گوش کنه(حتی اگه به شخصه خوشش نیاد)٬ یا مجبوره صدای لبتاپ یا سیستمشو از بیخ و بن مات کنه!
نمیتونه رو خود سایت "واسه خودش" آهنگ رو غیر فعال کنه. به هر حال ما هم خودمون وبلاگ داریمو آهنگم میذاریمو نظرخواهیو....ازین کارا. منتها این قابلیت رو هم میذاریم که شخص بتونه رو خود سایت آهنگ رو قطع کنه. زورکی نیست!!!!!! :-) سلیقه ها (حتی با انجام نظرخواهی) فرق میکنه.

y.m شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 21:40

خ بهشتی یک تور بازدید بذار بیام اتاقت رو ببینیم خوب:)

M شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 16:18

راست میگه!
صدای آهنگ وبلاگ اگه پیش فرض فعال نباشه خیلی بهتره (که هرکی خواست واسه خودش بی صدا کنه بتونه) مجبور نباشه حتمنه حتما گوش کنه! یا اینکه صدای سیستمشو مات کنه! یا مثلا مثل قبل که "زورکی" می خواست با هر بار باز کردن وبلاگ٬ اون آهنگ یا مداحی پیش فرض رو دانلود کنیم(!) نباشه بهتره.
اصولا زور نباشه. ما زیر بار زور نمیریما!!

(حالا ببخشید که میگم زور.شاید تو دلت میگی زورت که نکردن بیای اینجا...همینه که هست...وبلاگمه...اختیارشو دارم...مشکلی داری؟... )
ولی خب دیگه حرف دلمو گفتم٬ زوره!!

سلام دوست عزیز. من به درخواست سرکارخانم بهشتی این آهنگ رو گذاشتم شاید اصلا موافق این خواننده هم نباشم و نیستم ولی برای اینکه ثابت بشه به همه دوستان وبلاگ متعلق به خودشونه نه یکنفر نظرخواهی میذارم فضا رو آزاد گذاشتم از همه شما کمک گرفتم این حرف ... که شما بعد از این مدت شناخت بنده این حرف رو بفرمائید وووووووو به هر حال هر کس از دوستان متمایله می تونه درخواست آهنگ مداحی یا هرچیزی بده اما این آهنگ حاضر صحبت کسی است که داره راهی جبهه میشه و بچه اش رو دیگه نمی بینه لیلا مراد همسر شهید است ....ممنون از درد دلت ...یاعلی

رفیع زده جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 12:38

عجب!!!!!
چ خونه هایی دارن مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:32

بدشم٬این اتاق یه آقاست نه یه خانم. اون پیراهن آویزوون گوشه اتاق داره اینو میگه!

وقتی یه چیزی میذارین رو سایت٬اصل صداقت و دقت رو رعایت کنین!
نکات دیگه ای هم تو تصویرتون وجود داره که بنا به مسائل منکراتی بهشون اشاره نمیکنم.

M پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 17:19

اون دو تا گاو سفیدا که اونجان٬ 2تا ببئی ان یا 2تا گاون؟!

B.B پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 09:30

آقا لیلا نامه رو خوند , ولومون کن !!!
از دست آهنگا وبلاگ مجبورم صدای لب تابم کم کم کنم!!

B.B پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 09:28

پس اتاق منو ندیدی !!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد