حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

جوادی

سلام. روزتون به خیر. تا جایی که تونستم از طریق پیامک سعی کردم اصلاحیه رو به بچه ها بدم.

فصل4:
اصلاحیه: 2ب 5ب 6الف 13ج
توضیح اضافی دررابطه با سوال8  که در واقع  2تا سوال8 وجود داره: 8اولی ج    8دومی ب.

نظرات 3 + ارسال نظر
B.B سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 17:03

سوال 15 قصل 9 گزینه ب درسته،
ص 296 گفته تعداد بیت نه تعداد کاراکتر

رضا سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 11:16

با سلام من رضامحمدی رشته تاسیسات درس خواندم دیپلم هستم.علاقه شدید به حسابداری دارم دوست دارم به من هم یاد بدهید تا ازتجربه شما استفاده کنم شاید به جایی برسم.من متاهل هستم دارای 1فرزندپسر.30سالمه ازتهرانم.اگر برایتان مقدور هست به منم آموزش بدین تا بتوام به آرزویم که حسابداری هست برسم میدانم خیلی سخت هستش ولی حاضرم تمام تلاشمو بکنم.ممنون از لطف شما شماره تماس اینجانب:09198656932

سلام.ورودتون رو به وبلاگ خوشامد میگم از طرف همه دوستان.اما نفرمودید برای چی میخواید حسابداری یاد بگیرید ؟؟؟فقط دوست داشتن؟؟؟ضمنا از همکلاسیهای بزرگوار آقا در صورت تمایل خواهشمندم به این بازدید کننده اطلاعات بدهند.در آخر اینکه برنامه جامعی در نظر دارم در تابستان که ازتون دعوت میکنم در تابستان به وبلاگ ما سر بزنید.باتشکر...یاعلی

y.m سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 09:11

از دوستانی که هم سوال تشریحی را پاسخ دادن هم تستی را خیلی خیلی تشکر میکنم چون وقت خواندن همه فصل ها رو ندارم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد