حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

یاس

بچه ها دیکته دارید ، قبولی سخت است                  هر کسی درس نخواند به خدا بد بخت است 
حرف ها مثل هم اند از همه جا می آیند                  گاه چسبیده به هم گاه جدا می آیند 
جمله ها اکثرشان سخت و دو پهلو هستند              جمله ها مثل دوتا دوست به هم وا بستند 
بچه ها روز مهمی است ! بخوانید که من ...              سر قولی که ندادید بمانید که من ـ 
دوست دارم جلوی چشم کسی بد نشوید                از خیابان ِ خدا با عجله رد نشوید ! 
روز ها از پَس ِ هم رد شد و موعود رسید                  روز مقبولی و تجدیدی و مردود رسید 
دست ِ من بید شد از ترس ِ ... معلم : سر خط          بچه ها حرف نباشد ، بنویسید فقط ! 
ننویسید خدا بعد بخوانید هوس                              ننویسید قناری و بخوانید قفس 
بنویسید که طوفان و تلاطم شده است                    هی بچرخید! خدا پشت ِ خدا گم شده است ! 
بنویسید زمین سخت غریب است ، غریب                  وقت ِ افتادن از این تخت ، قریب است ، قریب ! 
بچه ها گوش کنید این دو سه خط سنگین است         بنویسید شعف دخترکی غمگین است 
روزگاری است تزلزل به تنش زل زده است                 چشم های هوس از دور به او پل زده است 
بنویسید شعف دخترکی کم پیداست                       این همه گم شده اما همه جا غم پیداست! 
گرچه بابا غم نان می خورد و ما نان را                      آخرین خط بنویسید بزرگ است خدا 

... 
بچه ها خسته نباشید ورق ها بالا !

نظرات 4 + ارسال نظر
Azadeh s یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 15:14

ببخشید خانم نماینده این شعر از سروده های خود شماست ؟

نه من نه طبع شاعری دارم نه وقت شعر سرودن و نه ...دیدم تو قسمت پیقام ها گذاشتند منم گذاشتم روی وبلاگ میخواید بردارم؟؟؟

B.B یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 12:32

آقای بخشی اینو برای من فرستادن،منم ش نداشتم برای خانوما بفرستم !!!
خانوما بیاین از روی وبلاگ ببینین :
تستهای فصل1 اصلاحی
سوال 9 ب
سوال 7 ج
سوال 19 د

رفیع زاده شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:26

جالبه!!!!
بچه ها خسته نباشید ورق ها بالا!!!!!!!!!
جدا چقد سریع فرصت ها تمام میشه!!!ممنون از فرستنده این شعر قشنگ!!!فقط نگفتن شعر کیه؟؟؟

y.m شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 21:20

ما قرار نیست با جناب یاس آشنا بشیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد