حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

اردو

اردوی یک روزه ییلاقات کنگ پنجشنبه 1393/1/28 - ویژه دختران

لطفا همه ثبت نام کنید...یاعلی

نظرات 5 + ارسال نظر
y.m پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 19:04

من فکر کردم برنامه فقط بین کلاس خودمونه:)
خوش بگذره. ما مشکل مرخصی داریم.

حسابداری آنلاین پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 09:45 http://takzarb.com

سلام ، میشه به نگاه به سایت حسابداری ما بندازید اگر فکر کردید چیز بدرد بخوریه بهش لینک بدید . نرم افزاری که کارهای ساده حسابداری را میشه باهاش آنلاین انجام داد بدون نیاز به نصب نرم افزار http://takzarb.com

z.sh چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 15:28

من حیف که مشهد نیستم وگرنه حتما میومدم ....
به هرحال برعکس بعضیا میگم حسابی بهتون خوش بگذره ایشالا ....

y.m دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 12:25

بعد از ساعت کاری دیگه انشاءاله؟
اگه تو جاده شاندیز 10 به بعد بیاین دنبالم ممنون میشم.

B.B دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 12:20

من 5 شبه ها کلاس زبــــــــــان دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد