حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

تذکر

امتحان حسابداری مدیریت روز هفتم اریبهشت ماه سال 93 از کتاب استاد و جزوه ارائه شده گرفته میشه دوستانیکه مایلند در طرح ما شرکت کنند اعلام امادگی کنند هرکسی یک قسمت رو خلاصه کنه...یاعلی

نظرات 5 + ارسال نظر
y.m پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 19:06

از همه دوستان دست اندرکار تشکر میکنم واقعا طرح خوبیه.

بخشی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 13:20

باسلام
باتوجه به تستی بودن امتحان لطفا برنامتونو برای خلاصه کردن کاملتر اعلام کنین
هرکسی مشخصا چه کاری باید انجام بده
نهایتا من هم به نوبه خودم درخدمتم

سلام.ورود شما رو وبلاگ بعد از امتحانات ترم یک به همه دوستان تبریک میگم...چشم برنامه رو اعلام میکنم و فکر میکنم مثل همیشه فقط یک عده میان کمک...بازم ممنون

وحیدی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 23:04

با سلام و خسته نباشید.منم تا اونجا که بتونم کمکتون می کنم با تشکر.

وحیدی شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 22:58

با عرض سلام و خسته نباشید.منم تا اونجا که بتونم کمک می کنم.

منم سلام میکنم به شما. بازم از کمک شما ممنونم آقای وحیدی...یاعلی

B.B شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:27

من مایلم ، فقط لدفن این آهنگ وبلاگ عوض کنید ترجیحاَ حذب اللهی نباشه !!!!

این آهنگم بخاطر شما...کشتی منو با این حذب الهی ...آخرش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد