حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

ثبت نام

سلام.لطفا برای خریدن تعداد بلیط سینما ثبت نام کنید...

سن 18سال به بالا

همراهی معذوریم

انتخاب فیلم با نماینده است

اگر کسی خوراکی میاره برای همه تعداد نفرات باید بیاره

و...

نظرات 6 + ارسال نظر
y.m سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 07:49

دو هفته گذشت بریم دیگه
شنیدم خط ویژه فیلمش خوبه ولی فرقی هم نمیکنه دور هم بودن مهمتر

رفیع زاده شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 20:48

از تمام دوستان مرد تقاضا دارم جهت ثبت نام برای بلیط ..... هر جه سریعتر با اینجانب تماس بگیرید کاملارایگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!انتخاب مکان با خودم

یادم نمیاد گفته باشم آقایون حق ثبت نام ندارند!!!

B.B پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 18:44

ما که پای ثابت وبلاگ و اردو و سینما و تولد و .... کلا فعالیتهای فرهنگی هستیم !! ملت پایه نیستن
فقط خواهشن فیلمش حذب اللهی نباشه ، ممنوووووون

گفتم انتخاب فیلم با خودمه. نه که به قول خودتون جزء حزب الله لبنانم شاید فیلمش مربوط به این مسائل هم باشه...دیگه ...

y.m چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 21:56

خوب ماکه داریم میریم سینما شام هم بریم.
فقط خواهش فیلمش معراجی ها نباشه.
تایمش هم از 4:30 به بعد.
ممنون

سلام.در مورد زمانش با همتون هماهنگ میکنم اما در مورد فیلمش نگران نباشید اون نیست...یاعلی

کلیمی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:23

سلام
با این همه شرایط سخت من ثبت نام میکنم

z.sh سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 10:22

من و دوستم میایم
میشه 2 تا بلیط
سنمون بالای 18 ساله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد