حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

درخواست

سلام.پیام دریافتی از یکی از دوستان را براتون گذاشتم تا ببینید و خودتون قضاوت کنید و نظر بدید.من چندین بار تذکر داده بودم ولی دوستان بی توجه بودند به این قضیه (نظر دادن با مشخصات غیرحقیقی )و با مشورت به این نتیجه رسیده بودم که هرچی هست بذارم خود دوستان فضا رو هدایت میکنید ولی دیدم مثل من ناراضی هست تصمیمم بر این شد که دیگه نظری رو بدون اسم مشخص و حقیقی نذارم...


((چون دوستان صداقت ندارن اسمشونو بنویسن فکر میکنم زیاد خوشایند نیست نظر بدم.نمیدونم از چی میترسن که با اشکال و اسم های عجیب نظر میدن.قراره محیطی کاملا دوستانه همراه صداقت داشته باشیم. نه با کینه و ریا و دروغ.))


از همه دوستانیکه همکاری میکنند متشکرم...یاعلی

نظرات 4 + ارسال نظر
وحیدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:06

سال نو رو به همه دوستان عزیز تبریک میگم.انشالله سال عالی باشه برا همه دوستان.موفق باشید.

شاهیده سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 20:55

خوش به حالتون خانوم یزدانی....
سفرتون سلامت

y.m شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 07:37

من که فکر کنم تا روز دوم عید به وبلاگ سربزنم بعد انشاءاله به سلامت از سفر برگشتیم مطالب خ صلاحی و آ علی زاده رو مطالعه میکنیم.
از همین الان هم سال نو رو به همه دوستان تبریک میگم . و متذکر میشم یکی از بهترین اتفاق های سال 92 ام آشنایی به شما ها بود.
ولی نمیدونم چطوره که سرعت گذشت سالها جدیدا اینقدر تند شده!!!!!

رفیع زاده پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 18:03

سلام به همه دوستان و نماینده محترم
نظر شما درست و قابل احترام اما بنظر منم که عضوی کوچک از کلاسم اینه همه نظرات نمایش داده شه بجز نظراتی که احترام اعضا رعایت نمیکنن!و الفاظ جالبی به کار نمیبرن که واسه این امر فک میکنم خود خانم نماینده عامل خوبی هستن
بهر حال شاید کسی حرف و نظری داشته باشه که بنا به دلایل مختلف از جمله تعارفات رایج نتونه با اسم خودش بزنه
البته واسه نظر سنجی ها که مرتبط به درس فقط با اسم اعضا کلاس نمایش داده بشه
در کل واسه من فرقی نمیکنه چون تا الان تمام کامنتام با اسم بود بازم هر طور صلاح

علیکم السلام.اینم یک نظره و نظر خوبیه اما شما بفرمائید بجای دیگران نظر میدهند چه؟؟؟ایا حق الناس نیست؟؟؟شاید دلی رنجیده بشه کی جواب میده؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد