حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

اعلام درس موارد خاص

سلام. نمره درس موارد خاص اعلام شده لطفا بفرمائید چند شدید؟؟؟نیازی به ذکر نام نیست
نظرات 14 + ارسال نظر
دل گرفته سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 22:57

یکی از دوستانم استاد بچه های فردوسی و پیام نور مشهده رشته ریاضی ایشون دکترای ریاضی دارند همیشه تعریف میکردند و میگفتند تو سرما و گرما کلاساشون رو برگزار میکردند و برای دانشجوهای ضعیف ترش کلاس فوق العاده میذاشت با کلی منت از رئیس مربوطه و... امتحاناتشم از توی مواردی میاورد که درس داده و برگه هاشم با دقت تصحیح میکردند که یک وقتی به کسی ظلم نشه و تک تک اعتراض دانشجوهاشو میخوند و برگه هارو به خودبچه ها نشون میداد من نمیگم استاد همه کلاسها رو بیاد لااقل نصفشو که باید میومدند نمیگم تک تک برگه هارو ببنند لااقل نیم نگاهی که میکردند نمیگم تک تک اعتراضاتو بررسی کنند لااقل بدوند وقتی همه معترضند یعنی بابا اشتباه کردی اشتباه کردی نصف کلاسهاتو نیومدی اشتباه کردی براساس شناخت نمره دادی اشتباه کردی بی توجهی به دانشجوهات واقعا توقع نداشتم جواب تلاشهای بچه هارو اینطور بدند این میکذره مثل تمام نمره های دیگه مثل نمره های زمان دانشجویی خودشون ولی خوبیها و بدیها و ...میماند و حساب کتاب هنوز باقی است من ایشون رو به خداوند تبارک میسپارم ...بدرود

abc سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 10:01

منم با افتخار فراوان 10 شدم البته اگه لطف استاد نبود 14 بالاتر میشدم.استاد لطف کردن و بهم نمره عالیه 10 رو دادند. با تشکر از استاد................

بنده خدا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:41

به نظر شما مدیر گروه تو این روزا میان دانشگاه؟
من که فکر نکنم بیاد دانشگاه.
باید یه نفر هم یه دکتر مرادی وهم به صالحی زنگ بزنه و بگه که این چه وضعشه.

دولتشاهی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 19:58

سلام منم 11 شدم باید درنظر داشته باشین این درس 10% کل معدله و حداقل یک نمره معدل کل رو میاره پایین پس اعتراض رو جدی بگیریم ولی با هماهنگی همدیگه پیش بریم

*** دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:29

من 11 شدم ولی اصلا نمره ام قبول ندارم.
همه سوالا رو جواب کامل دادم
در ضمن آقای !!!!!!!!!!!!
جالب بدونین بالاترین نمره مال یک خانم هست!!!!!!!!

بنده خدا دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:11

منم 10 شدم
یه کاری باید کرد
از دست این استاد ....... خودتون جای خالی رو پر کنید

حامدی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:07

سلام من11شدم .با اینکه همه سوالات نسبتا عالی نوشتم .استاد بزرگوار همینجوری نمره داده.باید پیگیری کنیم

سفارشی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 15:51

12 شدم و شدیدا به این موضوع اعتراض دارم

بخشی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 14:59

با سلام من هم 12.75شدم اما توقع بیشتر ازاین داشتم چون زحمت زیادی برای این درس کشیده بودم وامتحانم هم بدنبود

همکلاسی دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 12:33

فکر نکنم فقط آقایون بالای13شده باشن چون من 14 شدم

دانشجو درس نخوان دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 12:24

من 11 شدم و امتحان خوبی هم ندادم در نتیجه استاد محترم ملاک خاصی نداشتن

ناشناس دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 11:07

سلام به همگی دوستان من 11 شدم .غیر از اعتراض اینترنتی ،چطوری باید اعتراض کنیم ؟ تازه با 11 شدم رتبه 8کلاس . چی بگم از دست این استاد مجنون!!

اجازه بدید رنج و تعداد نمره های کمتر از میانگین مشخص بشه بعد تصمیمگیری میکنیم...یاعلی

... دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 10:29

17.75

تبریکات مارو بپذیرید شما فوق العاده اید دوست خوب...شیرینی هم هفته دیگر بیاورید

!!!!!!!! دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 10:26

من 10 شدم لدفن بگین شما چند شدین
ولی دم استاد گرم که آقایونو کلن بالا داده وخانمها زیر 13

این نظرخواهی شوخی نیست لطفا آمارها رو اشتباه ندید ...میخوایم ببینیم چه کنیم یک همفکری ببینیم استاد براساس چه چیزی نمره دادند؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد