حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

اعلام نتیجه

سلام.از همه دوستانیکه به نمایندشون احترام گذاشتند و در زمان مربوطه اعلام نظرشون رو انجام دادند صمیمانه سپاسگذارم اما انچه که من برداشت کردم از نظراتتون حدود 4نفر موافق جمع و 4نفر 60 درصد(خانمها صمدی وبراتی پیامک زدند چون به اینترنت دسترسی نداشتند) و 11نفر 50 درصد 2نفر هم بدون رأی در نتیجه اکثریت 50 درصد پذیرفته میشه اما دوستانیکه اصلا نظری اعلام نکردند اینطور برداشت میشه که یا خیلی خوب دادند و براشون مهم نیست یا اینکه موافق نظر جمع اند چون تعدادشون کمه من همون 50 درصد رو گزارش میدم نگران این موضوع هم نباشید بحث روی نمودار بردن رو مطرح میکنم دیگه هرچی استاد خودشون تصمیم بگیرند ولی چون بچه های پژوهش محورم خوب ندادند جای نگرانی نیست...باآرزوی موفقیت در امتحانات زندگی...یاعلی

نظرات 2 + ارسال نظر
یزدانی شنبه 21 دی 1392 ساعت 00:15

نظر هم اصلا ثبت نمی شد نمی دونم چرا؟؟
ولی برای سوال همسانی به استاد یک تلنگری بزن بی زحمت.
ممنون

احمد جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:15

با تشکر از زحماتتون.من با 60 تشریحی 40 تستی موافق بودم از اونجا ک استاد فرمودن 60 تستی 40 تشریحی یا 50-50 گفتم 50-50 بهتره.مجددا برا زحمات شما و جناب بخشی کمال تشکر را دارم.
موفق باشید. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد