حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

دعوت به همکاری

از کلیه دوستانی که سررشته ای در اینترنت دارند و میتوانند برای وبلاگ وقت بگذارند دعوت به همکاری میکنیم....

نظرات 3 + ارسال نظر
شاهیده دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 22:11

منم خوشحال میشم بتونم کمکت کنم

قطعا نیاز به همکاری شما دارم باتشکر از لطفت

کلیمی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 10:25

باسلام
واقعا از زحمات شما ممنونم
در زمینه هایی که مهارتی داشته باشم،خوشحال میشم با شما همکاری کنم
ارادتمند کلیمی

غضنفر یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 14:28

من حاضرم بهت کمک کنم
فقط هر موقع کاری داشتی یه میس روی گوشی بنداز.

تشکر از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد