حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)
حسابدار حرفه ای

حسابدار حرفه ای

تبادل نظر دانشجویان ارشد دانشگاه امام رضا(علیه السلام)

درد دل...

ما که ندیدیم بعضی ها که مدعی بودند اصلا اهل تقلب اند سرشون توی برگه دیگری بود، ما که ندیدیم از ما سئوال می پرسیدند و ما جواب می دادیم ولی خودشون جواب ندادند ما که ندیدیم وقتی که موقع امتحان و انتخاب واحد و حذف و اضافه می شد تلفن ما سوت می کشید و می شدیم جون و عزیز و... ولی بقیه وقتها ...بماند که چه ها دیدیم و چه ها شنیدیم و لب به سخن باز نکردیم ما که رفتیم ولی رسم زمونه بدجوری شده استادم می گفت برای کسی که برات تب میکنه جون بدی ارزش داره...دنیا دو روزه می گذره به سرعت برق و باد خوبی ها و بدی ها می مونن نه بخاطر درس نه بخاطر دنیای فانی از لطافت روحی خودت نگذرپاک باش، بزرگ شو، خدای بزرگ مالک همه هستی برات جبران می کنه، یک جاهایی دستت رو می گیره که احدی نیست، یک جاهایی بلندت می کنه که خودت هم نمی تونی تصور کنی. راست می گفتند با خدا باش پادشاه باش. ازت ممنونم پروردگارم بابت تمام لطف و عنایتت...یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
B.B دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 11:35

نبینم خاله جون دلت درد کنه
پیش خودم میشستی همشو بهت میرسوندم تو همیشه جون وعزیزی برای من ، دلم برات تنگ میشه تا بعد عید نمیبینمت
راهیان نووووووووووووووووووووووور بدون من خوش بگذره

سلام دوست بزرگوار.یاد بگیریم برای رضای خدا به حق راضی بشیم و نه ناحق.تقلب هم یک ناحقی است که مراجع حرام کردند...نگران نباش اگر خودمم نخوام خداوند می خواد دلم دریایی بشه...ما هم دلتنگ شما هستیم...ای کاش بودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد